GfK neemt Belgische Significant over
Met 51 procent van de aandelen heeft Intomart GfK België een meerderheid verworven in het Belgische Significant.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hierdoor belandt GfK in de topvijf van marktonderzoeksbureaus in België. Het bedrijf, dat vanaf 1 juli door het leven gaat als Significant GfK, draait een omzet van 3.4 miljoen euro en telt 34 medewerkers. Significant is volgens GfK het snelstgroeiende bureau van België over de laatste tien jaar. Voor verdere groei denkt het management van Significant echter de ondersteuning van een internationale marktonderzoeksgroep nodig te hebben. Significant GfK zal deel uitmaken van de Belgische tak van de Intomart GfK Group, die specialiseert in Media en Ad Hoc Research in België, Luxemburg en Nederland. Andere Belgische bedrijven zijn Audimétrie, Aspemar GfK en in Nederland Intomart BV en Adware Media Solutions BV.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid