Overslaan en naar de inhoud gaan

GfK neemt Belgische Significant over

Met 51 procent van de aandelen heeft Intomart GfK België een meerderheid verworven in het Belgische Significant.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hierdoor belandt GfK in de topvijf van marktonderzoeksbureaus in België. Het bedrijf, dat vanaf 1 juli door het leven gaat als Significant GfK, draait een omzet van 3.4 miljoen euro en telt 34 medewerkers. Significant is volgens GfK het snelstgroeiende bureau van België over de laatste tien jaar. Voor verdere groei denkt het management van Significant echter de ondersteuning van een internationale marktonderzoeksgroep nodig te hebben. Significant GfK zal deel uitmaken van de Belgische tak van de Intomart GfK Group, die specialiseert in Media en Ad Hoc Research in België, Luxemburg en Nederland. Andere Belgische bedrijven zijn Audimétrie, Aspemar GfK en in Nederland Intomart BV en Adware Media Solutions BV.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in