Overslaan en naar de inhoud gaan

Amma's: Zenith Optimedia is Mediabureau van het Jaar en Rabobank is media-adverteerder van het Jaar

Gisteren was de Amma-uitreiking in een erg warme Beurs van Berlage. Chantal Janzen mocht het aan elkaar praten en deed dat charmant…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteren was de -uitreiking in een erg warme Beurs van Berlage. Chantal Janzen mocht het aan elkaar praten en deed dat charmant hulpeloos.

related partner content for mobile comes here

Ook was er wat onrust omdat de uitslag bij een aantal genomineerden al bekend was. Dat zorgde dat de spanning wat minder was dan gewoonlijk bij dit soort uitreikingen.

Goed, wie won er?

De Rabobank werd Media-adverteerder van het Jaar.

Zenith Optimedia werd Mediabureau van het Jaar.

Mindshare won met Axe BomChickaWahWah de Beste Media/Middelen strategie.

Beste Monomedia-inzet was voor Initiative voor de Grolsch Llowlog.

Beste Media-stunt ging naar Etcetera met het Elfstedenijs.

Opmerkelijk was dat net als in 2001, 2002 en 2005 de prijs voor Beste Media-innovatie ook dit jaar niet toegekend werd.

Exploitant van het Jaar werd JCDecaux.

En de Carl Lipp Ring prijs voor de derde keer naar Marlene Wickel van Jean Mineur Mediavision. Leuk voor haar, maar enige vermoeidheid treedt hier wel op.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in