Overslaan en naar de inhoud gaan

ING scoort goed op internationale merkenlijst

Het merk ING doet het internationaal goed. Op een lijst van sterkste merken stijgt de bank en verzekeraar tien plaatsen naar de 43e plek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ING is daarmee het enige Nederlandse bedrijf dat in de top 100 voorkomt. Dit blijkt uit onderzoek van het Britse marktonderzoeksbureau Millward Brown, dat jaarlijks een top 100 opstelt van meest sterke merken.
De lijst wordt onder meer bepaald door een combinatie van omzet en de waardering voor het merk. Volgens het onderzoeksbureau hebben meer dan een miljoen consumenten aan het onderzoek meegewerkt.
Google is het sterkste merk van 2008 (waarde: 86 miljard dollar), gevolgd door General Electric (71,4 miljard), Microsoft (70, 9 miljard), Coca-Cola (58,2 miljard) en China Mobile (57,2 miljard). Ook IBM, Apple, McDonald’s, Nokia en Marlboro staan in de top 10.

related partner content for mobile comes here

ABN Amro, dat vorig jaar nog op plaats 95 stond, is inmiddels uit de top 100 verdwenen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in