Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn past actie aan

Supermarktketen Albert Heijn stopt met de Laagste Actieprijsgarantie na een uitspraak van de Reclame Code Commissie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een woordvoerster van bevestigde dinsdag berichtgeving daarover op de website van BN DeStem.
Klanten kregen voorheen het aankoopbedrag van een product terug en ontvingen een appeltaartje “voor de tip”, als zij konden aantonen dat het product bij een andere keten goedkoper was dan bij de actie van Albert Heijn. Deze regeling komt te vervallen, maar de zegsvrouw zegt dat er de komende weken nog coulant wordt opgetreden. 'Maar gaandeweg valt dit weg.'
De Reclame Code Commissie vond de claim van Albert Heijn dat A-merken in de Bonus nergens anders goedkoper waren te absoluut. De supermarktketen verbond namelijk ook beperkingen aan de Laagste Actieprijsgarantie. Zo konden klanten bijvoorbeeld maar één product per dag terugbrengen en hun geld terugkrijgen.
Hoeveel mensen de afgelopen twee jaar -de actie werd begin 2009 ingevoerd- hun geld terugkregen en een appeltaartje kregen, wist de woordvoerster niet te zeggen.

related partner content for mobile comes here

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in