Overslaan en naar de inhoud gaan

Advocatenkantoor komt met Dirty History Cleaner

In het kader van een wervingscampagne onder rechtenstudenten introduceert advocatenkantoor Simmons & Simmons de zogenaamde Dirty History…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tool maakt deel uit van de campagne ;Simmons & Simmons vraagt zich af…&;">'Simmons & Simmons vraagt zich af…' Daarin wil het kantoor een kritische beschouwing overbrengen van zichzelf, de branche en de mensen die daar in werken of willen werken. De initiatiefnemers signaleren namelijk dat de advocatuur verandert. Het wordt een branche die zich opnieuw moet bewijzen en waarin door diverse belangrijke ontwikkelingen nieuwe klanten en opdrachten niet meer als vanzelfsprekend binnenkomen.

related partner content for mobile comes here

Ard Westhof van Simmons & Simmons hierover: "Ons inziens dien je als advocatenkantoor veel ondernemender, klant- en servicegerichter en innovatiever te worden. Daarom zoeken we bijzondere en ambitieuze rechtenstudenten die hier aan bij gaan dragen."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in