AdformatieGroep presenteert vernieuwde Communicatie


De restyling is gedaan door Matthias Boswinkel van Studio Room, die in het verleden ook Linda en FD Outlook onder handen nam.
Voor Willem Sijthoff, eigenaar en directeur van de AdformatieGroep, is het de eerste lancering van een vernieuwd product sinds de overname van de Adformatie Groep in 2012. 'De nieuwe AdformatieGroep streeft naar een hoog kwaliteitsniveau voor al haar uitgaven. Vandaar dat we komend jaar fors gaan investeren in het up-to-date brengen van ons portfolio, waarbij het crossmediaal uitgeven centraal staat. De verwachting is dat in het tweede kwartaal van dit jaar het nieuwe online platform van de Adformatie Groep kan worden geïntroduceerd. Bovendien lanceren we dan de nieuwe Adformatie, waarvoor we wederom een samenwerking met Studio Room zijn aangegaan.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAan de restyling van Communicatie ging een uitvoerige oriëntatie vooraf waarbij ruim vijftig professionals uit de communicatiebranche naar hun mening is gevraagd. Hoofdredacteur Rocco Mooij merkt op dat de vernieuwde Communicatie meer plek biedt aan opinie en feature verhalen en ook ruim aandacht besteedt aan internationale ontwikkelingen. De redactionele koers zit scherper op de actualiteit en is gedurfder en verrassender. Bovendien is er extra aandacht voor interne communicatie en verandermanagement.'
De lancering (vlnr): Willem Sijthoff, Carolien Gehrels, Ron van der Jagt en Rocco Mooij. Bekijk hier meer foto's van de lancering.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid