Overslaan en naar de inhoud gaan

AdformatieGroep presenteert vernieuwde Communicatie

Het eerste exemplaar van de totaal gerestylede Communicatie, hèt magazine voor communicatieprofessionals, is vanmiddag uitgereikt aan de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De restyling is gedaan door Matthias Boswinkel van Studio Room, die in het verleden ook Linda en FD Outlook onder handen nam.

related partner content for mobile comes here

Voor Willem Sijthoff, eigenaar en directeur van de AdformatieGroep, is het de eerste lancering van een vernieuwd product sinds de overname van de Adformatie Groep in 2012. 'De nieuwe AdformatieGroep streeft naar een hoog kwaliteitsniveau voor al haar uitgaven. Vandaar dat we komend jaar fors gaan investeren in het up-to-date brengen van ons portfolio, waarbij het crossmediaal uitgeven centraal staat. De verwachting is dat in het tweede kwartaal van dit jaar het nieuwe online platform van de Adformatie Groep kan worden geïntroduceerd. Bovendien lanceren we dan de nieuwe Adformatie, waarvoor we wederom een samenwerking met Studio Room zijn aangegaan.'

Aan de restyling van ging een uitvoerige oriëntatie vooraf waarbij ruim vijftig professionals uit de communicatiebranche naar hun mening is gevraagd. Hoofdredacteur Rocco Mooij merkt op dat de vernieuwde Communicatie meer plek biedt aan opinie en feature verhalen en ook ruim aandacht besteedt aan internationale ontwikkelingen. De redactionele koers zit scherper op de actualiteit en is gedurfder en verrassender. Bovendien is er extra aandacht voor interne communicatie en verandermanagement.'

De lancering (vlnr): Willem Sijthoff, Carolien Gehrels, Ron van der Jagt en Rocco Mooij. Bekijk meer foto's van de lancering.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in