Overslaan en naar de inhoud gaan

Handboek Online Marketing feestelijk gepresenteerd

Het Handboek Online Marketing van Patrick Petersen is grondig vernieuwd en uitgebreid. Gisteravond vond de feestelijke presentatie plaats.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Willem Sijthoff (links; eigenaar Adformatie Groep) overhandigt het eerste exemplaar aan auteur Patrick Petersen (rechts).

related partner content for mobile comes here

Het gerucht was de gebeurtenis al vooruitgesneld. Laat het maar aan internetkenner, online strateeg, schrijver en gekend veeltwitteraar Patrick Petersen over om een stevige hype te creëren. Aangewakkerd door diverse publicaties van zijn hand op diverse nieuwssites en weblogs en een mede door hem zelf op gang gebrachte onafzienbare stroom van tweets, kon de online marketingwereld al maanden kennisnemen van het op handen zijnde verschijnen van zijn Handboek Online Marketing 3.0.

Waar de discussie over gaat, maakt eigenlijk niet uit. Als er maar over je gepraat wordt. ‘Het kwam zelfs zo ver dat mensen een mening hadden over mensen die een mening hadden over mensen die een mening hadden over het boek. Terwijl het boek zelf op dat moment nog niet eens geschreven was,’ vertelde Petersen gisteravond bij de officiële lancering in Amsterdam.

Dat de discussie de belangstelling voor het boek ten goede is gekomen, blijkt uit het feit dat het enkele dagen na verschijnen al op de 42e plek in de staat

Het Handboek Onlimne Marketing 3.0 (# HOM3) is een volledig herziene en sterk uitgebreide versie van de vorige editie. Het boek besteedt aandacht aan onder meer analyse en online strategie bepaling en aan onderwerpen zoals contentstrategie, strategische online marketing, social media marketing, virale en engagementmarketing en mobile marketing. Hiermee is het zowel een managementboek als leerboek. Onderdeel van de uitgave is de website met tientallen video's en uitgebreide aanvullende content.

Het boek is te bestellen via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in