Overslaan en naar de inhoud gaan

2013 het jaar van de grote doorbraak van Smartphone en Tablet advertising?

Reclame kijken, maar waarop? TV, Smartphone, Tablet, Overal? Reclame kijken is pas leuk als je zelf kunt kiezen en kijken wanneer jij het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat doen we waar en wanneer we dat willen. Voor info, communicatie of gewoon om even te zijn. Dat doen we met z’n allen ongeveer 4 uur per dag en dat gebruik zal alleen maar toenemen.

related partner content for mobile comes here

Als je een van je devices gebruikt, wil je best onderbroken worden door advertising als die maar relevant, goed getarged en, nog mooier, gepersonaliseerd is. Je kunt bij gepersonaliseerde commercials kijken wanneer jij het wilt. De aankondiging voor zo’n commercial valt namelijk in je email of sms inbox naar binnen. Er wordt niets afgespeeld totdat jij je email hebt geopend of een SMS met link hebt geactiveerd. Handig, makkelijk en allerbelangrijkst: je wordt niet gestoord. Een mail is een mail en een SMS een SMS en die bekijk je wanneer jij dat wilt. Het traditionele advertentiemodel wordt nog steeds gepraktiseerd met de instelling veel schieten en weinig raken. Gelukkig wordt elke beweging van een commercial op Smart of Tablet geregistreerd.

Dus waar blijft dat geniale vanuit de consument geredeneerde advertentie concept?
En dan bedoel ik niet slimmigheidjes als het 2e scherm reageert op geluid van de tv die dan een
commercial activeert waar ik net niet op zit te wachten. Volgens mij is het heel simpel laat de consument op Smartphone/Tablet zelf bepalen wanneer ze naar hun commercials kunnen kijken. Dan heb je een podium gecreëerd waarbij je zelf kunt kiezen voor advertising of niet. Hett Zou voor adverteerders best wel eens gunstig kunnen zij qua bereik, engagement en conversie wanneer een consument berichten ontvangt, maar zelf bepaald wanneer er gekeken of/en geactiveerd wordt.

Met interactiviteit en techniek na een boodschap op Smartphone en Tablet vindt de markt een consumenten- vriendelijk advertentiemodel dat overigens nu al operationeel is. Smartphones en tablets, ze bestaan samen ruim 7 jaar en elk jaar weer wordt er geschreven en geroepen dat dit het jaar wordt van de grote doorbraak... Ik heb het nog nooit geroepen, maar als er een tijd komt dat consumenten

- zelf kunnen bepalen wanneer zij advertising willen zien,
- die ook kunnen activeren wanneer zij dat willen
- er interactief mee kunnen zijn
dan durf ik best te schrijven dat 2013 het jaar van de grote doorbraak van advertising op Smartphones en Tablets zal zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in