Overslaan en naar de inhoud gaan

ABB, Draka en Philips hebben WK-inhaker voor installateurs gemaakt

De 3 bedrijven lanceren een incentive-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Philips, (installatiemateriaal) en Draka (energie en telecomkabels) komen met een online incentivecampagne om installateurs te stimuleren te kiezen voor ‘innovatieve oplossingen’ onder het mom ‘Wissel op tijd en win de wedstrijd’.  

related partner content for mobile comes here

De bedrijven willen dat hun doelgroep duurzame, nieuwe producten op het gebied van verlichting, installatiemateriaal en energie- en telecomkabel gaan gebruiken. Iedere aanschaf van zo’n product uit de selectie levert punten op waarmee installateurs kunnen sparen voor voetbalgadgets.

De campagne ‘’ gaat 22 april van start en loopt tot 13 juli.

Philips deed een soortgelijke actie tijdens het Europees kampioenschap voetbal 2012:  de campagne ‘’ zorgde er volgens het bedrijf voor dat veel installateurs overstapten op LED-verlichting.

De huidige samenwerking met ABB en Draka moet voor een groter bereik zorgen.

NB Ten tijd van publicatie van dit bericht was nog niet actief. 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in