Overslaan en naar de inhoud gaan

A-uthenticiteit

Willy de Graaf, de sympathieke voorvechtster van het A-Merk komt in de zomeruitgave van Tijdschrift voor Marketing met een pleidooi om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik ging alleen nog een stapje verder en betrok de Consumens als richtinggever in het verhaal. Deze Consumens heeft een heldere wens. Alle factoren die van toepassing zijn op het A-Merk vinden ze tegenwoordig terug in de Eigen Merken.

related partner content for mobile comes here

Er komt nog een aspect bij en dat is Authenticiteit. Je kunt over de Eigen Merken zeggen wat je wilt maar de basis is naast een voortreffelijk product de herkomst. De Eigen Merken hebben een authentieke uitstraling. Daar kan niet mee gerotzooid zijn. Dat voelt en proeft de Consumens.
Hun uitstraling is simpel en op het product gericht. De verpakkingen zijn helder. Er wordt alleen gericht communicatie voor gevoerd op de plaats delict.

De tijden zitten mee voor de Eigen Merken. De economische factoren en de hang naar puur en onbedorven spelen daar een grote rol in. Maar ...als de A-Merken denken dat ze over een jaar de draad weer op kunnen pakken zoals het was dan kan ik melden dat ze een onverteerbaar papje krijgen voorgeschoteld. De wens van de Consumens zal met de A van Authenticiteit alleen maar groter worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in