A-uthenticiteit


Ik ging alleen nog een stapje verder en betrok de Consumens als richtinggever in het verhaal. Deze Consumens heeft een heldere wens. Alle factoren die van toepassing zijn op het A-Merk vinden ze tegenwoordig terug in de Eigen Merken.
Er komt nog een aspect bij en dat is Authenticiteit. Je kunt over de Eigen Merken zeggen wat je wilt maar de basis is naast een voortreffelijk product de herkomst. De Eigen Merken hebben een authentieke uitstraling. Daar kan niet mee gerotzooid zijn. Dat voelt en proeft de Consumens.
Hun uitstraling is simpel en op het product gericht. De verpakkingen zijn helder. Er wordt alleen gericht communicatie voor gevoerd op de plaats delict.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe tijden zitten mee voor de Eigen Merken. De economische factoren en de hang naar puur en onbedorven spelen daar een grote rol in. Maar ...als de A-Merken denken dat ze over een jaar de draad weer op kunnen pakken zoals het was dan kan ik melden dat ze een onverteerbaar papje krijgen voorgeschoteld. De wens van de Consumens zal met de A van Authenticiteit alleen maar groter worden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid