Overslaan en naar de inhoud gaan

WebWinkelMerk

Raar. Ja dat vind ik van het niet gebruik maken van het medium WebWinkel door Merken. Waarom adverteert Volvo niet bij Bol.com? Van mij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het fenomeen webwinkel zal een steeds grotere positie gaan innemen in de retailwereld. Als je naar de online koopgedrag groeicijfers kijkt dan zijn die nog steeds fenomenaal. Er liggen hier prachtige Merkkansen maar zowel het siteMerk als Merken die daarop prima zouden kunnen adverteren maken er nauwelijks gebruik van.

related partner content for mobile comes here

Ja, zult u zeggen, hou op dan krijgen we van die hatelijke pop ups die over de tekst springen die ik net aan het lezen ben. Dat bedoel ik nu net niet. Er zijn online zoveel niet irritante mogelijkheden om je Merk te positioneren.
En echt niet alleen doo rmiddel van aanbiedingen.

Ik ben er van overtuigt dat we de komende jaren een revolutie krijgen in het online Merkpositioneren. En niet alleen massa maar gepersonaliseerd. Van Merk tot Mens. Individueel.
In deze ontwikkeling kunnen webwinkels een enorme rol spelen. Raar dat bijvoorbeeld AH wel wat webdingen doet maar nog nauwelijks echt gebruik maakt van het medium.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in