WebWinkelMerk


Het fenomeen webwinkel zal een steeds grotere positie gaan innemen in de retailwereld. Als je naar de online koopgedrag groeicijfers kijkt dan zijn die nog steeds fenomenaal. Er liggen hier prachtige Merkkansen maar zowel het siteMerk als Merken die daarop prima zouden kunnen adverteren maken er nauwelijks gebruik van.
Ja, zult u zeggen, hou op dan krijgen we van die hatelijke pop ups die over de tekst springen die ik net aan het lezen ben. Dat bedoel ik nu net niet. Er zijn online zoveel niet irritante mogelijkheden om je Merk te positioneren.
En echt niet alleen doo rmiddel van aanbiedingen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Ik ben er van overtuigt dat we de komende jaren een revolutie krijgen in het online Merkpositioneren. En niet alleen massa maar gepersonaliseerd. Van Merk tot Mens. Individueel.
In deze ontwikkeling kunnen webwinkels een enorme rol spelen. Raar dat bijvoorbeeld AH wel wat webdingen doet maar nog nauwelijks echt gebruik maakt van het medium.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid