WebWinkelMerk
Het fenomeen webwinkel zal een steeds grotere positie gaan innemen in de retailwereld. Als je naar de online koopgedrag groeicijfers kijkt dan zijn die nog steeds fenomenaal. Er liggen hier prachtige Merkkansen maar zowel het siteMerk als Merken die daarop prima zouden kunnen adverteren maken er nauwelijks gebruik van.
Ja, zult u zeggen, hou op dan krijgen we van die hatelijke pop ups die over de tekst springen die ik net aan het lezen ben. Dat bedoel ik nu net niet. Er zijn online zoveel niet irritante mogelijkheden om je Merk te positioneren.
En echt niet alleen doo rmiddel van aanbiedingen.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu
Ik ben er van overtuigt dat we de komende jaren een revolutie krijgen in het online Merkpositioneren. En niet alleen massa maar gepersonaliseerd. Van Merk tot Mens. Individueel.
In deze ontwikkeling kunnen webwinkels een enorme rol spelen. Raar dat bijvoorbeeld AH wel wat webdingen doet maar nog nauwelijks echt gebruik maakt van het medium.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid