Pulp Fiction voor uw merk
Er wordt online over uw merk gesproken. Consumenten worden creatief met uw merk. Ze voegen zaken toe, of laten zaken weg. Uw doelgroep en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is een feest van logo herkenning die ik u niet wilde onthouden. Oh ja... niet voor jeugdige kijkers...
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Deze kort animatie is geregiseerd door het Franse animatie collectief H5, François Alaux, Hervé de Crécy en Ludovic Houplain. De film is gepresenteerd tijdens het Cannes Film Festival 2009 en tijdens de opening van het 2010 Sundance Festival en heeft in 2010 een academy award in de categorie 'animated short' gewonnen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLogorama from Marc Altshuler - Human Music on Vimeo.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid