Overslaan en naar de inhoud gaan

Viktor & Rolf in nieuwe Postbank-campagne

Het ontwerpersduo Viktor en Rolf speelt de hoofdrol in de nieuwe Postbank-campagne voor de zakelijke markt die vandaag van start gaat. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Henk Renkema, directeur Postbank Zakelijk, passen de ontwerpers bij de Postbank-campagne omdat het ‘succesvolle en vakgedreven ondernemers zijn die hun tijd liever besteden aan hun nieuwe collectie dan aan bankzaken.’ De campagne heeft als doel ondernemers te prikkelen om te overwegen of het oversluiten of afsluiten van een bedrijfshypotheek zinvol is. Naast Viktor & Rolf en hun medewerkers treedt in de commercial ook het Nederlandse topmodel Yfke Sturm op. Zij doet mee op speciaal verzoek van het duo. Storm was onder meer het gezicht van Ralph Lauren's Polo Sport en werkt voor Versace, Giorgio Armani en Calvin Klein. Eerder waren onder andere Mary Borsato en Martin Gaus te zien in de Postbank Zakelijk campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in