Overslaan en naar de inhoud gaan

Toyota laat publiek ervaren hoe Paralympiërs met visuele beperking skiën

Campagne door de ogen van slechtziende atleten die trainen voor de Paralympische Spelen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In een nieuwe campagne van Toyota kan worden ervaren hoe het is om als slechtziende atleet te skiën. Naast een 360 graden-video lanceert het automerk het Instagramaccount See Like Menna, waarbij het mogelijk is om erachter te komen hoe de Britse Paralympiër Menna Fitzpatrick in de sneeuw te werk gaat op de ski’s. De campagne speelt zich af door de ogen van deze atleet. Een speciale, visuele filter is toegevoegd aan het beeldmateriaal om de ervaring zo realistisch mogelijk te maken. Het beeld wordt op deze manier namelijk heel vaag. 

related partner content for mobile comes here

De video is te zien op Facebook en YouTube. Ook de Paralympiërs Marek Kubacka en Maciej Krezel hebben een rol in de campagne. Deze atleten hebben ook een visuele beperking. Dit alles is onderdeel van de Start Your Impossible-campagne van Toyota. Saatchi & Saatchi, Dentsu en Archer’s Mark hebben hieraan meegewerkt.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in