Overslaan en naar de inhoud gaan

Top of Flop: Blue Band Idee!

Ditmaal wordt in de marketing-online-rubriek Top of Flop de introductie van Blue Band Idee! besproken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ditmaal wordt in de -rubriek de introductie van Blue Band Idee! besproken.

related partner content for mobile comes here

De introductiecampagne van de nieuwe halvarine valt met name op door de categorie-overstijgende ondersteuning die het merk krijgt, middels de inspanningen van en het .

Blue Band Idee! wordt gepositioneerd als een halvarine die belangrijke voedingsstoffen bevat voor de hersenen. Kritiek op de gezondheidsclaim is er ook, bijvoorbeeld, en , maar de consument schijnt voor het nieuwe product te vallen, aldus brandmanager Debby Jansen: 'Blue Band Idee! zorgt er met name voor dat mensen meer gaan smeren. Kortom Blue Band Idee! zorgt voor marktgroei.'

Meer op . Wat vinden jullie?
Is deze introductie top, of flop?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in