Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketing op het toilet

Ja, marketing dringt overal door. Nu bereikt Nokia ook het damestoilet.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nokia voert campagne voor de L'Amour-collectie met als thema 'Wie wil ik zijn vandaag?' .

related partner content for mobile comes here

heeft in dat kader (in samenwerking met MediaCom en Altermedia) een brand experience ontwikkeld, laat het bureau opgetogen weten.

De damestoiletten van Escape (Amsterdam) en Club Riva (Rotterdam) zijn van 5 april t/m 3 mei omgetoverd tot L'Amour rooms.
Toiletbezoeksters moeten zich het middelpunt van een modeshow wanen, en ze mogen zelf het supermodel zijn.

Wat betekent dat in de praktijk?

De damestoiletten in Escape zijn gestyled in het roze design van de -collectie. De bezoeksters kunnen kiezen welk toilet het beste bij hen past: de Fashionista, de Paparazza, de Nachtvlinder of het Supermodel.

De bezoekster van het Paparazza toilet zal zich bijvoorbeeld belaagd voelen door horden fotografen. (Niet in het echt hoor, maar door foto's van fotografen).

De entree van Club Riva is ook omgebouwd tot een catwalk. Tijdens de twee weekenden kunnen bezoeksters een 'supermodel make over' krijgen.

Er is een bekende (?) kapper, John Beerens, aanwezig die samen met een visagiste de dames voorziet van een nieuw kapsel en make up. Elke dame gaat op de foto en krijgt haar Nokia Supermodel-for-a-day-foto mee.

Ja, het kost wat, maar Nokia zal er de opinieleidsters wel mee beraken. Of zoiets?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in