TomTom’s Ribbink Reclameman van het Jaar
Volgens de vakjury is Ribbink erin geslaagd van TomTom in korte tijd een wereldmerk te maken. ‘TomTom heeft zwaar op reclame geleund om dit voor elkaar te krijgen. Ribbink bewijst dat in de markt van 'consumer electronics', die als weinig winstgevend wordt beschouwd, het wel degelijk mogelijk is toegevoegde waarde te creëren', aldus de jury.
Andere kandidaten waren Sander van der Laan, directeur commercie bij Albert Heijn, Simon Neefjes van TBWACompany Group en Michiel Mol, oprichter van internetreclamebureau Lost Boys.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe verkiezing van De Reclamenman/vrouw van het Jaar is een initiatief van het vakblad Marketing Tribune. De prijs werd dit jaar voor de 24e keer uitgereikt.
Zie ook Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid