Overslaan en naar de inhoud gaan

TomTom’s Ribbink Reclameman van het Jaar

Alexander Ribbink, topman bij navigatiebedrijf TomTom, is gisteren op Nyenrode uitgeroepen tot Reclameman van het Jaar 2006.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de vakjury is Ribbink erin geslaagd van TomTom in korte tijd een wereldmerk te maken. ‘TomTom heeft zwaar op reclame geleund om dit voor elkaar te krijgen. Ribbink bewijst dat in de markt van 'consumer electronics', die als weinig winstgevend wordt beschouwd, het wel degelijk mogelijk is toegevoegde waarde te creëren', aldus de jury.

related partner content for mobile comes here

Andere kandidaten waren Sander van der Laan, directeur commercie bij Albert Heijn, Simon Neefjes van TBWACompany Group en Michiel Mol, oprichter van internetreclamebureau Lost Boys.

De verkiezing van De Reclamenman/vrouw van het Jaar is een initiatief van het vakblad Marketing Tribune. De prijs werd dit jaar voor de 24e keer uitgereikt.

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in