Mona Boordevol beste zuivelinnovatie


De jury, bestaande uit vakbladjournalisten uit 26 landen, verkoos Mona Boordevol vanwege het innovatieve karakter, de marktresultaten en de uniekheid en kwaliteit van de serie producten. Mona Boordevol won al eerder dit jaar een marketingaward voor beste introductie in de categorie zuivel.
‘Mona Hangop, één van de producten uit de Boordevol reeks, is een mooi voorbeeld van hoe Mona op een innovatieve wijze een oorspronkelijk, eerlijk product opnieuw in de markt heeft gezet. 'De introductie van een traditioneel product als hangop, gecombineerd met de sterke marktresultaten in Nederland, en het gegeven dat een dessert soms ook gewoon heel erg lekker moet zijn heeft de internationale jury zeer aangesproken’, aldus Leo Koomen, hoofdredacteur van het Nederlandse vakblad Foodmagazine én jurylid voor de SIAL D’Or.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMona Boordevol is in omzet de grootste introductie in het supermarktkanaal uit 2005. Versterkende factoren in het succes van Mona Boordevol zijn onder meer de reclamecampagne en de keuze om de consument de hele reeks op uiteenlopende locaties te laten proeven.
Mona Boordevol is een reeks van de lekkerste zuivelproducten door de combinatie van een romige basiszuivel met veel van het beste en lekkerste fruit. Mona Boordevol is er in fruityoghurt, ijs, hangop, kwark en Smoothie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid