
Dit keer geen camping, dorpsfeest of school, nee hij stond in de Biesbosch, te midden van postbodes. De werknemers van TNT Post stonden te stralen in hun nieuwe oranje pakken. Het weer was omlijst met een reportage over die ene postbode die z’n werk per boot doet .Het geheel was afgemaakt met een simpel maar o zo echt interviewtje met twee postvrouwen over hun nieuwe uitrusting.
Prachtige public relations voor moeder post, schoot er door me heen. Dat gevoel veranderde vervolgens in jaloezie, waarom was ik daar niet opgekomen voor een klant?
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comWeer even later was er scepsis. Prima pr inderdaad, maar misschien wel te perfect. Zou dit nou echt uit de koker komen van een TNT of was het een slimme accountmanager van SBS6 die TNT een packagedeal heeft verkocht? Want helaas is in televisieland de scheiding tussen commercie en redactie flinterdun…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee