Overslaan en naar de inhoud gaan

Tip: gebruik in emails en websites click-to-call

Veel websites worden tegenwoordig gemiddeld al tussen de 10%-30% door mobile devices bezocht (al zijn er uiteraard uitschieters). Gemiddeld…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik heb al vaker meegemaakt dat ik door files mijn afspraken wilde bellen dat ik wat later ben. Helaas kan ik vaak niet de 'click to call' mogelijkheid gebruiken om direct te kunnen bellen door de nul tussen haakjes. Vaak zie je in emails en websites bij contact namelijk het volgende staan: +31(0)201234567. Als telefoongebruiker dien je dan eerst het nummer te selecteren, te kopieren, ergens heen plakken, de 0 te verwijderen, wederom te kopieren en vervolgens te plakken om te kunnen bellen. Niet erg gebruiksvriendelijk, onnodig en eenvoudig te verhelpen.

related partner content for mobile comes here

Laten we het nieuwe jaar goed beginnen en al die (0) verwijderen uit je email signature en websites! Dan kunnen we vanaf 2013 iedereen met een pinch bellen.

MobileMarketing.nl 2012

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in