Thonik ontwerpt nieuwe huisstijl HKU
Hogeschool voor de Kunsten Utrecht verandert zijn naam naar officieel naar HKU, Thonik ontwierp een dynamische huisstijl.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het 25 jaar oude logo van HKU wordt vervangen door een nieuwe beeldmerk: drie letters die een kern vormen in een eindeloos grid van verbanden en mogelijkheden. Zo ontstaat een dynamische huisstijl. Al in 1996, ook in Utrecht, experimenteerde Thonik met een dynamische huisstijl voor het Centraal Museum.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een filmpje over de nieuwe huisstijl van HKU:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSThonik for HKU from thonik on Vimeo.
Het oude logo:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid