1.500ste bericht op MobileMarketing.nl
Deze week kunnen we het heugelijke feit bekend maken, dat MobileMarketing.nl alweer gevuld staat met 1.500 Mobile Marketing berichten. Het eerste blogbericht:
"B2B Mobile Marketing uitgaven verviervoudigen komende 5 jaar." stamt alweer uit 9 maart 2010.
Bijgaand wil ik de blogger en mobile specialisten: August de Vocht (Gemoro Mobile Media), Bart Zoetmulder (Veronica), Mark Wilmont (Sanoma), Ronald de Groot (One Shoe mobile), Dave Kruizinga (Mobile Search Company), Marc Veuger (Two Screen), Nishant Dogra (Mobile Strategy), Naos Wilbrink (aFrogleap), Roel van Eersel (Mocreate), Don Fontijn (Maddle), Hans Peter Harmsen (Oberon Interactive), Sabine Wajon (Telegraaf Media Groep), Humphrey Fredriksz(Sharewire), Gert Jan Lagas (Greetz), Jeroen Tjepkema (MeasureWorks), Jordy Bossen (MobGen), Kevin Quint (VGZ), Paul Appelhof (Adrime), Humprhy Stuffertz (geenreclamebureau.nl), Sander Munsterman(XS2TheWorld), Maarten Honig (De Toekomst mobile), Saskia Delfgaauw (DQ&A Group), Remco Janssen (Scoupy), Patrick Petersen (Atmost.tv), Guido Gerritsen (vanguido!), Elco Jongejans(Smartcoupons.nl), Remco Vroom (TAB Worldmedia), Edwin Korver (Enterpride), Paul Zurink (Football Meister), Hylke Muntinga (Greenminds) en Elles de Boorder (CONCEPT2GO) bedanken voor jullie inzet.
Tevens gaat alle dank uit naar de Adformatie Groep (oa Rogier Mulder, Vincent van Beek, Rob Beemster, Marc van Gurp, Dieuwke van der Wal, Roderick Mirande, Susanne van Nierop, Corine Dingeldein en Willem Sijthoff) voor al hun energie en vooral het vertrouwen om een partnership te gaan met dat mobiele blogje.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid