Overslaan en naar de inhoud gaan

1.500ste bericht op MobileMarketing.nl

Deze week kunnen we het heugelijke feit bekend maken, dat MobileMarketing.nl alweer gevuld staat met 1.500 Mobile Marketing berichten. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze week kunnen we het heugelijke feit bekend maken, dat MobileMarketing.nl alweer gevuld staat met 1.500 Mobile Marketing berichten. Het eerste blogbericht:
stamt alweer uit 9 maart 2010.


Bijgaand wil ik de blogger en mobile specialisten: August de Vocht (Gemoro Mobile Media), Bart Zoetmulder (Veronica), Mark Wilmont (Sanoma), Ronald de Groot (One Shoe mobile), Dave Kruizinga (Mobile Search Company), Marc Veuger (Two Screen), Nishant Dogra (Mobile Strategy), Naos Wilbrink (aFrogleap), Roel van Eersel (Mocreate), Don Fontijn (Maddle), Hans Peter Harmsen (Oberon Interactive), Sabine Wajon (Telegraaf Media Groep), Humphrey Fredriksz(Sharewire), Gert Jan Lagas (Greetz), Jeroen Tjepkema (MeasureWorks), Jordy Bossen (MobGen), Kevin Quint (VGZ), Paul Appelhof (Adrime), Humprhy Stuffertz (geenreclamebureau.nl), Sander Munsterman(XS2TheWorld), Maarten Honig (De Toekomst mobile), Saskia Delfgaauw (DQ&A Group), Remco Janssen (Scoupy), Patrick Petersen (Atmost.tv), Guido Gerritsen (vanguido!), Elco Jongejans(Smartcoupons.nl), Remco Vroom (TAB Worldmedia), Edwin Korver (Enterpride), Paul Zurink (Football Meister), Hylke Muntinga (Greenminds) en Elles de Boorder (CONCEPT2GO) bedanken voor jullie inzet.

related partner content for mobile comes here

Tevens gaat alle dank uit naar de Adformatie Groep (oa Rogier Mulder, Vincent van Beek, Rob Beemster, Marc van Gurp, Dieuwke van der Wal, Roderick Mirande, Susanne van Nierop, Corine Dingeldein en Willem Sijthoff) voor al hun energie en vooral het vertrouwen om een partnership te gaan met dat mobiele blogje.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in