Overslaan en naar de inhoud gaan

Terugpesten: huismerk omruilen voor echte Lay's chips

Is toch wel een mooie manier om die verdomde retailer die jou als merkfabrikant voortdurend uitknijpt en kopieert, eens terug te pakken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Chips- en zoutjesfabrikant gaat de komende drie weken bij supermarkten op diverse plekken in Nederland laten zien, dat er verschil is tussen Lay's en huismerkchips.

related partner content for mobile comes here

Er wordt een grote Lay's actiecaravan voor de lokale supermarkt geparkeerd, en dan kunnen consumenten hun zojuist gekochte zak chips van een huismerk - of een ander merk - inruilen tegen een zak echte Lay's chips.

Unilever doet het via de media in waarin de A-merken gepromoot worden, want die zijn toch echt wel beter dan de huismerken.

Ook Lay's vindt: er is wel degelijk verschil tussen het ene merk chips en het andere. Tijdens de actiedagen worden ook kartonnen kaartjes uitgedeeld waarop staat: 'Als je geen Lay's kiest, kun je net zo goed deze kaart opeten!'

Cindy Tervoort, marketing directeur voor Lay's in Nederland, legt uit: " We gaan ook de woonwijken in, om bij de mensen thuis zakjes Lay's chips uit te delen. En het is dan super om te zien dat iedereen onze actie erg waardeert!"

Iedereen? Dat lijkt me nu juist weer iets te veel van het goede. In het kader van de obesitas-discussie is het uitdelen van chips nou weer een stap te ver.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in