Overslaan en naar de inhoud gaan

Oprichter Rituals retailer van het jaar

Raymond Cloosterman, mede-eigenaar en grondleggger van het cosmeticamerk Rituals, is uitgeroepen tot de Elsevier Retail Personality 2009.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij versloeg lingerieontwerpster Marlies Dekkers en Hemabaas Ronald van Zetten die ook waren genomineerd. Cloosterman wordt door de jury geprezen om zijn lef, visie en ondernemerschap.
'Het is Raymond Cloosterman gelukt een sterk merk neer te zetten en de prestigewereld van kwalitatief hoogstaande cosmetica- en home care-producten voor een breed publiek bereikbaar te maken', meldt de jury.
Vorig jaar opende Rituals de eerste winkels in Berlijn en Londen en werd het merk in België Retailer van het Jaar. Ook werd het Nederlandse cosmeticamerk gevraagd om de sterren achter de schermen van de Grammy Awards te verwennen. Het bedrijf telt inmiddels honderd winkels in twaalf landen (ANP).

related partner content for mobile comes here

Foto en package design: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in