FNLI kiest voor Keesie
De Federatie voor Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) heeft na een pitchfase met vier bureaus Keesie geselecteerd voor de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De koepelorganisatie van bedrijven en brancheorganisaties in de levensmiddelenbranche wil dat Keesie een campagne maakt die jongeren moet stimuleren om het werken in de levensmiddelenindustrie. Doel is om jongeren met een (v)mbo-opleiding bewust te maken van de carrièremogelijkheden die deze branche hen biedt en welke vooropleidingen zij daarvoor het beste kunnen volgen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid