Overslaan en naar de inhoud gaan

GM start pr-offensief en wil transparant zijn

Lang leve het Amerikaans optimisme. ‘We zijn geen getuige van het einde van de Amerikaanse auto, we zien de hergeboorte van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

meldt dat het bedrijf woensdag met een nieuwe commercial komt. Online is de 60-seconden commercial al te zien.

related partner content for mobile comes here

‘Laten we eerlijk zijn, geen bedrijf wil dit meemaken’, zegt de voice-over in de commercial. ‘GM moet opnieuw beginnen om sterker te worden. Er was een tijd dat acht verschillende merken logisch waren. Dat is niet meer. Er was een tijd dat we met onze kostenstructuur de hele wereld aankonden. Dat is niet meer het geval. Heruitvinding is de enige manier waarop we dit kunnen herstellen, en we zullen het herstellen.’

General Motors belooft ‘leaner, greener, faster, smarter’ te worden.

De commercial zal zoals gezegd vanaf woensdag te zien zijn op diverse nationale tv-netwerken, te horen op lokale en nationale radio. Printcampagnes in en inserts bij nationale en belangrijke lokale kranten.

Volgens Adage.com is de campagne een teken dat GM zijn best wil doen om consumenten goed in te lichten over de reorganisatie. Transparantie zal belangrijk zijn, zei de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in