GM start pr-offensief en wil transparant zijn


Adage.com meldt dat het bedrijf woensdag met een nieuwe commercial komt. Online is de 60-seconden commercial al te zien.
‘Laten we eerlijk zijn, geen bedrijf wil dit meemaken’, zegt de voice-over in de commercial. ‘GM moet opnieuw beginnen om sterker te worden. Er was een tijd dat acht verschillende merken logisch waren. Dat is niet meer. Er was een tijd dat we met onze kostenstructuur de hele wereld aankonden. Dat is niet meer het geval. Heruitvinding is de enige manier waarop we dit kunnen herstellen, en we zullen het herstellen.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGeneral Motors belooft ‘leaner, greener, faster, smarter’ te worden.
De commercial zal zoals gezegd vanaf woensdag te zien zijn op diverse nationale tv-netwerken, te horen op lokale en nationale radio. Printcampagnes in en inserts bij nationale en belangrijke lokale kranten.
Volgens Adage.com is de campagne een teken dat GM zijn best wil doen om consumenten goed in te lichten over de reorganisatie. Transparantie zal belangrijk zijn, zei de baas van GM, Fritz Henderson.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid