Overslaan en naar de inhoud gaan

Ster hoofdsponsor ADCN

Ster is per 1 januari 2012 sponsor van de ADCN geworden. Daarmee is Ster ook sponsor van de Jaarprijzen voor televisiecommercials bij de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gemeenschappelijk doel van Ster en ADCN met de samenwerking is het verhogen van de creatieve kwaliteit en effectiviteit van commercials. Communicatiedirector Ster - Sabine van Aken: 'Wij willen inzichten uit ons effectmetingsonderzoek AdMeasure delen met de ADCN. Dit in de overtuiging dat creativiteit en effectiviteit nauw met elkaar verbonden zijn. Bij Ster zijn wij groot voorstander van aantrekkelijke en effectieve reclame. Door nu een partnership met de ADCN aan te gaan, willen we die overtuiging verder uitbouwen.'

related partner content for mobile comes here

ADCN-voorzitter Lode Schaeffer: 'De ADCN streeft er naar het creatieve peil van uitingen op het gebied van commerciële communicatie en aanverwante disciplines te verbeteren en zichtbaar te maken. De slag die we met dit ADCN-bestuur maken, is om dat samen met andere belanghebbenden te doen. Dat manifesteert zich nu ook steeds duidelijker in de samenwerking met onze sponsors. Met Ster en meetinstrument AdMeasure denken we veel voor onze leden te kunnen betekenen. In een tijd waar onze creativiteit steeds meer langs een rationele meetlat wordt gelegd, is het voor creatieven van groot belang om ook inzicht te krijgen in de kansen die dat biedt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in