JCDecaux met campagne-app voor adverteerder
JCDecaux wil daarmee de transparantie in de buitenreclamemarkt vergroten. Met de Campaign Spotter zijn geplaatste affiches op straatniveau terug te vinden, door in te zoomen op de kaart. De app maakt gebruik van GPS-coördinaten, waardoor een adverteerder kan zien waar de dichtstbijzijnde poster te vinden is. Daarnaast geeft de app inzicht in onder meer het totale bereik van de campagne en het bereik op moment van inloggen, de looptijd en het aantal GRP’s/GCF’s.
De introductie van de app past volgens commercieel directeur Bart de Vries binnen het beleid van JCDecaux om buitenreclame transparanter te maken: “2011 was voor onze branche het jaar van de waarheid met de lancering van het buitenreclameonderzoek en de belangrijke aanbestedingen in Amsterdam en Rotterdam. Nu wij die gewonnen hebben, staat 2012 in het teken van duidelijkheid.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid