Overslaan en naar de inhoud gaan

JCDecaux met campagne-app voor adverteerder

JCDecaux komt met de Campaign Spotter, een app voor Apple- en Android-gebruikers waarmee adverteerders en mediabureaus direct kunnen zien…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

JCDecaux wil daarmee de transparantie in de buitenreclamemarkt vergroten. Met de Campaign Spotter zijn geplaatste affiches op straatniveau terug te vinden, door in te zoomen op de kaart. De app maakt gebruik van GPS-coördinaten, waardoor een adverteerder kan zien waar de dichtstbijzijnde poster te vinden is. Daarnaast geeft de app inzicht in onder meer het totale bereik van de campagne en het bereik op moment van inloggen, de looptijd en het aantal GRP’s/GCF’s.

related partner content for mobile comes here

De introductie van de app past volgens commercieel directeur Bart de Vries binnen het beleid van JCDecaux om buitenreclame transparanter te maken: “2011 was voor onze branche het jaar van de waarheid met de lancering van het buitenreclameonderzoek en de belangrijke aanbestedingen in Amsterdam en Rotterdam. Nu wij die gewonnen hebben, staat 2012 in het teken van duidelijkheid.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in