Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoogerbrugge voorzitter AMMA Hoofdjury

Mary Hoogerbrugge (De Positioneerders) is de voorzitter van de Hoofdjury van de AMMA 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast de Hoofdjury zijn er negen specialistenjury’s, met elk een eigen voorzitter. Wie de AMMA wint wordt op verschillende manieren bepaald. De specialistenjury’s maken een shortlist van de inzendingen voor de verschillende categorieën. Vervolgens bepaalt de Hoofdjury daaruit de uiteindelijke genomineerden en winnaars.

related partner content for mobile comes here

Een onderzoeksjury bepaalt de nominaties en winnaars van de Hans du Chatinier-prijzen. Het YIM Mediatalent van het Jaar wordt bepaald door middel van een workshop en gekozen door de YIM-jury. De winnaars in de categorieën Exploitant van het Jaar en de Carl Lipp-prijs worden bepaald door middel van een online enquête.

Tot 18 februari 2012 is het nog mogelijk AMMA cases in te zenden via de online inzendmodule . De nominaties worden op 30 maart bekendgemaakt en op donderdag 10 mei 2012 is de uitreiking.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in