Overslaan en naar de inhoud gaan

Marie Claire vernieuwd

Marie Claire vernieuwt dit jaar haar strategie. De titel voegt vanaf het februarinummer iedere maand 40 pagina’s toe en richt zich…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Komende donderdag wordt een vernieuwde Marie Claire geïntroduceerd aan het Nederlandse publiek. Hoofdredactrice May Britt Mobach: 'Marie Claire bestaat al meer dan twintig jaar in Nederland en is nog altijd de enige glossy met style én substance. De formule van onze titel is uniek, maar natuurlijk passen we ons aan de behoefte van onze lezeres aan. In 2012 moet een merk meer zijn dan een tijdschrift. Daarom hebben we gekozen voor een strategie die leidt tot meer beleving.'

related partner content for mobile comes here

Allereerst is het doel om het accent te leggen op continue publiciteit. Hiernaast zal Marie Claire nauwer met retailpartners samenwerken om het product zo optimaal mogelijk onder de aandacht te brengen van de consument. Tenslotte is worden de lezeressen meer betrokken bij de titel. Naast de toename van veertig pagina’s per editie, zal er iedere maand een speciaal katern worden gepubliceerd met artikelen over fashion, food, beauty, relaties, reizen, et cetera.

Voor de ontwikkeling en uitvoering van de nieuwe strategie werkt Marie Claire samen met Fuse Communication uit Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in