Marie Claire vernieuwd


Komende donderdag wordt een vernieuwde Marie Claire geïntroduceerd aan het Nederlandse publiek. Hoofdredactrice May Britt Mobach: 'Marie Claire bestaat al meer dan twintig jaar in Nederland en is nog altijd de enige glossy met style én substance. De formule van onze titel is uniek, maar natuurlijk passen we ons aan de behoefte van onze lezeres aan. In 2012 moet een merk meer zijn dan een tijdschrift. Daarom hebben we gekozen voor een strategie die leidt tot meer beleving.'
Allereerst is het doel om het accent te leggen op continue publiciteit. Hiernaast zal Marie Claire nauwer met retailpartners samenwerken om het product zo optimaal mogelijk onder de aandacht te brengen van de consument. Tenslotte is worden de lezeressen meer betrokken bij de titel. Naast de toename van veertig pagina’s per editie, zal er iedere maand een speciaal katern worden gepubliceerd met artikelen over fashion, food, beauty, relaties, reizen, et cetera.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoor de ontwikkeling en uitvoering van de nieuwe strategie werkt Marie Claire samen met Fuse Communication uit Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid