
Tim Knol trapte afgelopen vrijdag de eerste Serious Gig af met een pop-up concert op de Amsterdamse wallen. 3FM voert de Serious Gigs, een serie pop-up concerten door 3FM artiesten, op om fans, luisteraars en artiesten op spontane wijze bij elkaar te brengen en het 3FM gevoel te laten beleven.
De pop-up concerten zijn onderdeel van de nieuwe campagne Get Serious voor 3FM. Met de nieuwe campagne wil 3FM zijn luisteraars meer betrekken bij het thema Serious Radio.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe komende weken worden de artiesten, locaties en tijdstippen van nieuwe gigs middels hints op radio en online (onder andere Facebook) aangekondigd. Van het eerste concert door Tim Knol werd een commercial gemaakt die vanaf komende vrijdag op televisie te zien is. ACHTUNG! bedacht en ontwikkelt de campagne Get Serious voor 3FM.
Concept: Achtung!
Creatie: Achtung!
Productie TVC: Bast
Klant: Wilbert Mutsaers, Bart de Voogd, Stefanie van Keimpema
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee