Overslaan en naar de inhoud gaan

Achtung! achter 3FM Serious Gigs

Achtung! en 3FM hebben Serious Gigs gelanceerd, onderdeel van de 'Get Serious'-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tim Knol trapte afgelopen vrijdag de eerste Serious Gig af met een pop-up concert op de Amsterdamse wallen. 3FM voert de Serious Gigs, een serie pop-up concerten door 3FM artiesten, op om fans, luisteraars en artiesten op spontane wijze bij elkaar te brengen en het 3FM gevoel te laten beleven.

related partner content for mobile comes here

De pop-up concerten zijn onderdeel van de nieuwe campagne Get Serious voor 3FM. Met de nieuwe campagne wil 3FM zijn luisteraars meer betrekken bij het thema Serious Radio.

De komende weken worden de artiesten, locaties en tijdstippen van nieuwe gigs middels hints op radio en online aangekondigd. Van het eerste concert door Tim Knol werd een commercial gemaakt die vanaf komende vrijdag op televisie te zien is. ACHTUNG! bedacht en ontwikkelt de campagne Get Serious voor 3FM.

Concept: Achtung!
Creatie: Achtung!
Productie TVC: Bast
Klant: Wilbert Mutsaers, Bart de Voogd, Stefanie van Keimpema

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in