Steeds meer consumenten bellen sim only (onderzoek)
Uit onderzoek onder 650 respondenten blijkt dat steeds consumenten steeds vaker kiezen voor een sim only abonnement. Ruim één op vier…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een duidelijke groei in populariteit is zichtbaar, want een onderzoek van Telecompaper wees uit dat in het vierde kwartaal van 2012 nog 21% koos voor een sim only abonnement. Een stijging van 6% in minder dan een jaar.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Onder de sim only gebruikers behoudt het merendeel (72%) zijn huidige mobiele telefoon na het aanschaffen van een sim only abonnement en 28% gaf zelfs aan een nieuwe telefoon los te hebben gekocht bij het abonnement. Nederlanders blijken na het aflopen van het oude abonnement nog steeds tevreden over hun huidige telefoon en komen er al snel achter dat ze goedkoper uit zijn met een nieuwe sim only en hun bestaande telefoon.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Simonlyradar.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid