Overslaan en naar de inhoud gaan

Steeds meer consumenten bellen sim only (onderzoek)

Uit onderzoek onder 650 respondenten blijkt dat steeds consumenten steeds vaker kiezen voor een sim only abonnement. Ruim één op vier…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een duidelijke groei in populariteit is zichtbaar, want een onderzoek van Telecompaper wees uit dat in het vierde kwartaal van 2012 nog 21% koos voor een sim only abonnement. Een stijging van 6% in minder dan een jaar.

related partner content for mobile comes here

Onder de sim only gebruikers behoudt het merendeel (72%) zijn huidige mobiele telefoon na het aanschaffen van een sim only abonnement en 28% gaf zelfs aan een nieuwe telefoon los te hebben gekocht bij het abonnement. Nederlanders blijken na het aflopen van het oude abonnement nog steeds tevreden over hun huidige telefoon en komen er al snel achter dat ze goedkoper uit zijn met een nieuwe sim only en hun bestaande telefoon.

Bron: Simonlyradar.nl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in