Overslaan en naar de inhoud gaan

Sara Lee/DE wint Nima Marketing Jaarprijs

Sara Lee/DE (Senseo) heeft de Nima Marketing Jaarprijs 2003 in de wacht weten te slepen. Naast Sara Lee/DE waren ook Transavia Airlines…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sara Lee/DE is winnaar omdat volgens de jury het met Senseo aantoont dat de organisatie innovatief is. ‘Sara Lee durft te kannibaliseren. Deze onderneming heeft het Senseo-concept bedacht, maar het was geen succes geweest zonder de joint venture met Philips. Er is gekozen voor een marketing naar meerwaarde. Senseo is een mooie marketingcase voor andere organisaties. In tijden van innovatie kunnen partnerships succesvol zijn.’

related partner content for mobile comes here

De Nima Marketing Jaarprijs wordt sinds 1977 uitgereikt. De prijs is een kwaliteitsprijs op het gebied van marketing en bedoeld voor de organisatie dat op marketinggebied de afgelopen drie jaar het beste heeft gepresteerd en waarop de kwalificatie ‘marktgericht ondernemen’ van toepassing is.

De jury van de NIMA Marketing Jaarprijs 2003 bestond uit de volgende personen: Frank Meysman MM (juryvoorzitter), Alfred Levi (Voorzitter Nima), Frans Cornelis RM (Voorzitter College van Register Marketeers), Hans Gillis RM (Experian), Hans Scholten RM (Task Ventures), Nicole Lamberts (Holland Casino), Cor Molenaar (Erasmus Universiteit), Eric Waarts (Erasmus Universiteit), Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing) en Rupert Parker Brady (Marketing Tribune).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in