Overslaan en naar de inhoud gaan

Blijf vooraan in de race

Hoe presteren we? Zijn we nog wel ‘snel’ genoeg? Bedrijven die zich deze vragen stellen, kunnen in het blad Fast Company lezen hoe ze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het draait allemaal om tien vragen. Wie op alle tien volmondig met ‘ja’ kan antwoorden, mag gerust zijn: zijn bedrijf ligt vooraan in de race en kan zich meten met ondernemingen als Amazon, Cisco Systems, Dell Computers en IBM.
1. Heeft u een emotionele band met uw klanten? Wie op termijn wil overleven biedt zijn klanten meer dan alleen een goed product.
2. Onderscheidt uw strategie zich van die van anderen? Veel, zo niet alles draait om originaliteit.
3. Is uw bedrijf een prettige organisatie om voor te werken én om zaken mee te doen?
4. Bent u ‘gebouwd’ op veranderingen? Het verleden mag wel een bron van inspiratie zijn, maar zeker geen excuus voor imitatie.
5. Omarmt u de juiste waarden? Klanten willen tegenwoordig niet alleen weten wat u maakt, maar ook waar u voor stáát.
6. Bent u net zo gedisciplineerd als u creatief bent?
7. Wint u de slag om het schaarse talent?
8. Maakt u gebruik van technologie om uw bedrijf constant te hervormen?
9. Bent u ingesteld op snelheid? Aarzeling en uitstel kosten handenvol geld.
10. Is leiderschap in uw bedrijf net zo belangrijk als de lancering van nieuwe producten?

related partner content for mobile comes here

< SIZE=1>Bron: Fast Company<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in