Sanoma en TNT-post met sample-pilot
Bij Send Me Now kan de gebruiker naam, postcode en huisnummer sms’en. Vervolgens komt de sms binnen bij TNT Post en die verstuurt zo snel mogelijk de sample of folder.
Peter Joziasse, binnen TNT Post verantwoordelijk voor Send Me Now: ‘Deze dienst speelt in op de trend dat de consument aan de knoppen zit en zelf bepaalt wat hij wel of niet wil ontvangen. Send Me Now voldoet aan de impulswensen ‘ik zie het, ik wil het, ik regel het. Nu meteen!’’
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe verwachting van TNT Post is dat Send Me Now de impact en het resultaat van een reclamecampagne verhoogt. Sanoma Uitgevers en TNT Post gaan de pilot starten in Libelle en Viva. Libelle is gekozen vanwege het enorme bereik bij vrouwen tussen 15 en 65 jaar. Viva heeft als doelgroep jonge, geëmancipeerde vrouwen van 20 tot 35 jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid