Overslaan en naar de inhoud gaan

'Meer inzicht in waarde bureaus voor klanten'

Er moet meer accountability komen als het gaat om de waarde van wat bureaus leveren aan hun klanten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zei Interpublic Group ceo Michael Roth op een bijeenkomst van de American Association of Advertising Agencies. Hij gaf toe dat het steeds moeilijker zichtbaar wordt welke marketing- of reclamevorm wel werkt en welke niet. Toch is dit essentieel om het vertrouwen van de klanten te behouden, aldus Roth.

related partner content for mobile comes here

’Als we niet meer openheid en accountability tonen dan weten onze cliënten niet meer waar ze aan toe zijn. Bureaus worden dan voorbijgestreefd door andere partijen die deze inzichten mogelijk wel kunnen tonen.’

Volgens Roth zorgen de technologische ontwikkelingen en het veranderende consumentengedrag ervoor dat de branche moet denken over een nieuw model om klanten te bedienen. ‘Of een bureau nu alle disciplines onder één dak heeft of niet, de sleutel is samenwerking, geen hokjesgeest.’

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in