
Dat zei Interpublic Group ceo Michael Roth op een bijeenkomst van de American Association of Advertising Agencies. Hij gaf toe dat het steeds moeilijker zichtbaar wordt welke marketing- of reclamevorm wel werkt en welke niet. Toch is dit essentieel om het vertrouwen van de klanten te behouden, aldus Roth.
’Als we niet meer openheid en accountability tonen dan weten onze cliënten niet meer waar ze aan toe zijn. Bureaus worden dan voorbijgestreefd door andere partijen die deze inzichten mogelijk wel kunnen tonen.’
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWVolgens Roth zorgen de technologische ontwikkelingen en het veranderende consumentengedrag ervoor dat de branche moet denken over een nieuw model om klanten te bedienen. ‘Of een bureau nu alle disciplines onder één dak heeft of niet, de sleutel is samenwerking, geen hokjesgeest.’
Bron: Adweek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee