Overslaan en naar de inhoud gaan

BVA focust op professionalisering JIC's

Intensivering van de belangenbehartiging, professionalisering van de JIC’s, uitbreiding netwerkfunctie en aanbod BVA Services.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat is de focus voor de activiteiten van BVA in 2007, zo zal BVA-voorzitter Mark de Witte vanmiddag naar voren brengen tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) van BVA in Holland Casino in Utrecht.
BVA gaat zich hard maken voor verdere professionalisering van de JIC’s (Joint Industrie Committee) waarbinnen mediabereiksonderzoek wordt uitgevoerd. ‘Eén currency in de markt gedragen door de drie partijen, adverteerders, bureaus en exploitanten is van ongekend belang. Hierin dient PMA in ieder geval ook haar verantwoordelijkheid te nemen’, aldus De Witte.
Verder wil BVA dit jaar via issue management een krachtige lobby richting Den Haag en Brussel realiseren. ‘Vanuit het nieuwe sociaal christelijke kabinet komen signalen dat we meer in onze reclame-uitingen beperkt gaan worden, maar zonder dat bekend is wat de effecten zijn van reclame op kwetsbare groepen. Binnen CMC-verband zijn wij een warm pleitbezorger van een communicatie denktank met de overheid’, aldus De Witte.

related partner content for mobile comes here

Het afgelopen jaar heeft BVA bond van adverteerders 17 bedrijven verwelkomd als lid. Herwin van den Berg (Heineken Nederland) neemt afscheid van het bestuur. Naar vervanging wordt nog gezocht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in