Mona Puur beste supermarktintroductie
De toetjes en drinks van Mona Puur zijn de grootste introductie van 2006 in de Nederlandse supermarkten.
Dit blijkt uit de Intro-Top 20, een onderzoek van IRI Nederland, dat gepubliceerd wordt in het vakblad Foodmagazine.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Van alle nieuwe producten in de supermarkt heeft de Nederlandse consument het meeste geld uitgegeven aan de desserts en drinks die Mona onder de naam Puur op de markt heeft gebracht. Twee andere grote introducties zijn Page Kussenzacht en Senseo Extra Dark. Pickwick T-pads en Verkade Sultana Hartig staan 4 en 5.
Vacatures
Contentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusHet jaar 2006 heeft voor de supermarkt meer goede introducties opgeleverd dan voorgaande jaren. Het herstel in innovaties dat in 2005 al was ingezet, zet daarmee door.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid