Reiskanaal LibertyTV van start


Samen met reisorganisatie Advanced Travel Partner (ATP) en Google Video Nederland hoopt de zender ‘op termijn het aanzien van de reisbranche definitief te veranderen’.
Liberty TV is een buitenlandse formule, die voor de Nederlandse markt is aangepast. Het nieuwe station brengt 18 uur per dag redactioneel onafhankelijke programma's, die dan ook niet gesponsord zullen worden. Wel wordt reclame ingekocht en kan worden gekoppeld naar de website.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMaar een groot deel van de omzet moet komen van de online verkoop van reizen. LibertyTV rekent op een omzet aan verkochte reizen van 300 miljoen euro in 2009. De programma's zijn sinds gisteren te ontvangen bij @Home van Essent en vanaf mei ook bij UPC. Daarmee bereikt de digitale themazender theoretisch 900 duizend huishoudens. Het bedrijf voert nog gesprekken met Tele2, Digitenne, Canal Digitaal en KPN.
Op termijn wil men ook nog een On Demand kanaal beginnen, waar consumenten programma's over specifieke vakanties kunnen opvragen. De kabelaars krijgen een percentage van de omzet aan verkochte reizen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid