Boni Markten start proef met nieuwe discount-formule
Net nu de economie weer aantrekt is Boni Markten in winkelcentrum Stadsdennen in Harderwijk een proef gestart met zijn nieuwe discount-formule BUDGET supermarkt.
De sobere winkel biedt een beperkt assortiment van vijfhonderd artikelen. Vers en gekoelde producten zijn er niet verkrijgbaar. Het prijsbeleid van BUDGET supermarkt is uniek voor Nederland: wanneer de klant meer van hetzelfde koopt, dan is zijn voordeel groter.
Met dit systeem is de Belgische discounter Colruyt al jaren zeer succesvol.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe doelgroep van Boni Markten is de grote boodschapper die voordelig wil winkelen. Ook voor verenigingen die één keer in de maand groot inkopen kan de nieuwe formule een uitkomst zijn.
De BUDGET supermarkt in Harderwijk is 600 m2 groot en heeft vooral C-merken in de schappen. Daarnaast biedt de winkel ook A-merken en huismerken, zoals Derlon. Om de twee weken zijn er bij BUDGET supermarkt drie artikelen extra laag geprijsd.
De proef met BUDGET supermarkt zal in ieder geval tot 2010 duren. Of er meerdere vestigingen met deze formule worden geopend is afhankelijk van de resultaten van de winkel in Harderwijk
Bron : Levensmiddelenkrant - p. 1 / MKB Nederland
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid