Overslaan en naar de inhoud gaan

Roy Scheerder DM Man van het Jaar

Voorafgaand aan de nieuwjaarsborrel van DDMA/De Meter is Roy Scheerder (KLM) gisteravond uitgeroepen tot DM Man van het Jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury toonde zich onder de indruk van Scheerder's inzet, zijn persoonlijkheid en professionele resultaten. Juryvoorzitter Frans Reichardt: 'Roy heeft bij KLM Royal Dutch Airlines indrukwekkende resultaten geboekt met een nieuw customer care proces waarbij én de responstijden zijn versneld én meer omzet is gerealiseerd. Hij heeft dialoogmarketing binnen KLM Royal Dutch Airlines naar boardroom level gebracht.

related partner content for mobile comes here

De andere genomineerden voor de Award waren Pieter Stroop (DM Interface) en Enno van Rhijn (Engaged Marketing). In zijn dankwoord merkte Scheerder overigens op de onderscheiding te beschouwen als een bekroning voor een teamprestatie bij KLM.

Naars de DM Awards werd gisteravond ook de DM Oeuvre Prijs uitgereikt. Deze ging naar Pieter van den Busken, oprichter van branding- en dialoogmarketingbureau Vandenbusken. Het is pas de tweede keer dat de oevreprijs is toegekend. De eerste ging naar Jay Curry. DDMA voorzitter Henry Meijdam: “Het DM vak zit in het DNA van Pieter van den Busken. Hij heeft de groei van het vak van dichtbij meegemaakt. Maar liefst 50 jaar lang heeft hij op een talentvolle en creatieve wijze dit vak beoefent en is hij een mentor geweest voor velen.”

De eveneens geagendeerde uitreiking van de prijs voor het DM Talent van het jaar ging niet door. Dit wegens een te kort aan goede aanmeldingen.

Voor de gezamenlijk door DDMA en De meter georganiseerde nieuwjaarsborrel had zich dit jaar een recordaantal van 600 bezoekers aangemeld.

Update: klik voor het videoverslag van de uitreiking en de borrel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in