
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 25,6 en de SBS-zenders 13,2. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 39,8, de zenders van RTL Nederland 29,5 en de SBS-zenders 15,3 procent. Nederland 1 was marktleider in het avondtijdvak met 22,7 procent, RTL4 had 17,9 en SBS6 8,8 procent.
In week 16 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 196 minuten. Best bekeken programma van de week was het NOS Journaal van 20.00 uur met 2.876.000 kijkers.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee