Publieke zenders in week 16 op 35,8 pct
De publieke zenders behaalden in week 16 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 35,8 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 25,6 en de SBS-zenders 13,2. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 39,8, de zenders van RTL Nederland 29,5 en de SBS-zenders 15,3 procent. Nederland 1 was marktleider in het avondtijdvak met 22,7 procent, RTL4 had 17,9 en SBS6 8,8 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In week 16 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 196 minuten. Best bekeken programma van de week was het NOS Journaal van 20.00 uur met 2.876.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid