'Partijen die unieke data goed inzetten onder GDPR-regels pakken een enorme voorsprong'
Platform161, het Demand Side Platform waarop klanten volledig geautomatiseerd advertentieruimte kunnen inkopen, presenteerde afgelopen week tijdens Dmexco een relaunch van zijn platform. De komst van de de General Data Protection Regulation (GDPR) was een van de redenen waarom de user interface is vernieuwd.
Themer Abourayan: ‘De user interface kon beter. We wilden het nog visueler en gebruiksvriendelijker maken. We staat er ook om bekend dat we zeer flexibel zijn in het tegemoetkomen aan specifieke wensen van onze buyers en dat we onze systemen aanpassen aan technische vereisten zoals de GDPR. Het mooie aan het nieuwe platform is dat hij nu nog meer te customizen is en klanten zelf in control zijn over hun eigen data, wat ze ermee doen, maar ook hoe die uit het platform gehaald kunnen worden. En door gebruik te maken van een API (een set aan definities waarmee softwareprogramma's onderling kunnen communiceren) zijn ze ook in staat hun eigen lagen van security over de technologie leggen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid