Overslaan en naar de inhoud gaan

'Partijen die unieke data goed inzetten onder GDPR-regels pakken een enorme voorsprong'

Platform161 zorgt dat klanten GDPR-proof zijn. Director of product Themer Abourayan legt uit waarom dat zo belangrijk is voor de branche.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Platform161, het Demand Side Platform waarop klanten volledig geautomatiseerd advertentieruimte kunnen inkopen, presenteerde afgelopen week tijdens Dmexco een relaunch van zijn platform. De komst van de de General Data Protection Regulation (GDPR) was een van de redenen waarom de user interface is vernieuwd.

Themer Abourayan: ‘De user interface kon beter. We wilden het nog visueler en gebruiksvriendelijker maken. We staat er ook om bekend dat we zeer flexibel zijn in het tegemoetkomen aan specifieke wensen van onze buyers en dat we onze systemen aanpassen aan technische vereisten zoals de GDPR. Het mooie aan het nieuwe platform is dat hij nu nog meer te customizen is en klanten zelf in control zijn over hun eigen data, wat ze ermee doen, maar ook hoe die uit het platform gehaald kunnen worden. En door gebruik te maken van een API (een set aan definities waarmee softwareprogramma's onderling kunnen communiceren) zijn ze ook in staat hun eigen lagen van security over de technologie leggen.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in