'Privacy-experts schieten als paddenstoelen uit de grond'.
DDMA bespreekt de gevolgen van AVG (GDPR). In dit tweede deel: hoe pakt de nieuwe privacywet uit voor mediabureaus?
DDMA bespreekt de gevolgen van AVG (GDPR). In dit eerste deel: hoe pakt de nieuwe privacywet uit voor e-mail- en telemarketing?
Columnist Gert Koot vindt dat we niet volgens de regels van de GDPR/AVG-verordening moeten denken, maar volgens de geest.
DDMA bindt de strijd aan met deze en andere mythes rond de nieuwe privacywetgeving (AVG).
Al zijn er ook wel risico's, zoals consumenten die massaal hun persoonsgegevens opvragen.
Consument wil vooral inzage in persoonsgegevens, zo blijkt uit Europees onderzoek van it-bedrijf Pega.
40% van de veiligheidsissues had vorig jaar betrekking op geprinte data.
DDMA organiseert bijeenkomst over de AVG.
Cookiescan-analyse laat uitgevers en webwinkels zien welke bedrijven gegevens verzamelen op hun platformen .
Bedrijven moeten nu aan de slag met inrichten van marketingprocessen.
Slechts 4% zegt dat marketing een rol speelt bij het voldoen aan de wet- en regelgeving.
De campagne informeert organisaties en burgers over de nieuwe Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Motto: ‘Privacy gaat iedereen wat aan’
Nee, het valt niet mee. Drastische stappen zijn nodig.
Deel 1 van een drieluik over de nieuwe wet Algemene Verordening Gegevensbescherming.
Deel 2 van een drieluik over de nieuwe wet Algemene Verordening Gegevensbescherming.
Deel 3 van een drieluik over de nieuwe wet Algemene Verordening Gegevensbescherming.
Een handige checklist voor de marketeer die GDPR wil overleven.
Wayne Parker Kent interviewde in haar podcast The Brief Diana Janssen, Directeur van DDMA. Een gesprek over privacy, de implicaties van de GDPR (General Data Protection Regulation) en waarom bedrijven dringend een heldere visie op hun eigen data en marketing nodig hebben.
Platform161 zorgt dat klanten GDPR-proof zijn. Director of product Themer Abourayan legt uit waarom dat zo belangrijk is voor de branche.
CEO Candid Group Gérard Ghazarian haakt in op Koffiedik Kijken met drie niet te negeren kansen in 2018.
Zo voorkom je dat jeukgesprek met je CFO…
Vanaf 25 mei 2018 geldt de General Data Protection Regulation (GDPR). Waar moeten marketeers rekening mee houden?
Samen gaan zij exploitanten, adverteerders en (media)bureaus ondersteunen bij de voorbereiding op de nieuwe privacywet