Overslaan en naar de inhoud gaan

Obama wint door YouTube

In de uitzending van Nova van eergisteren werd gesteld dat aanhangers van Obama handiger zouden zijn met social media in vergelijking met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de uitzending van werd gesteld dat aanhangers van Obama handiger zouden zijn met social media in vergelijking met zijn tegenstreefster Hilary Clinton.

related partner content for mobile comes here

In absolute getallen is dit zo. Er verschijnen op Youtube en sites als veel meer uitingen over Obama dan over Hilary Clinton.

Iedereen kan tegenwoordig content maken met een mobiele telefoon. Bij nieuwe mobieltjes zit vaak al een functie ingebakken om rechtstreeks foto's of video's te uploaden naar een weblogsysteem naar keuze.

Wanneer je kijkt naar de volledige media coverage van de tweestrijd, dan zie je dat Obama op alle fronten gewoon veel hoger scoort.

Ook op basis van alle is hij Clinton de baas.

Vraag aan jullie? Komt dit juist doordat zijn aanhangers veel meer online actief zijn en op deze manier meer spin off genereren of wordt de invloed van sociale media hier schromelijk overschat?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in