
De opleiding Nextmarketeer gaat op 1 september 2008 voor het eerst van start en telt 36 avonden, verspreid over 6 maanden, met drie tentamenrondes en bedrijfsbezoeken bij onder andere Hyves en Mexx.
Ment Kuiper, hoofddocent, legt uit: ‘Veel marketeers kunnen online marketing nog niet als startpunt van hun marketingoperatie kiezen. Het ontbreken van kennis, beheersing en ervaring van en met de uiteenlopende online mogelijkheden vormen de belangrijkste oorzaak. Daarbij komt dat marketingopleidingen voornamelijk op de oude - lees offline - leest zijn geschoeid. Terwijl juist online marketing de mogelijkheden biedt om effectieve en vooruitstrevende marketing te bedrijven. Wij zien dat er bij getalenteerde en ambitieuze marketeers een sterke behoefte is aan een solide onlinemarketingopleiding.’
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSjoerd Keijser, directeur Lectric: ‘Nextmarketeer is een eerste serieuze poging in de branche om te komen tot een serieuze, gecertificeerde, post-HBO onlinemarketingopleiding. Er zit volgens ons een fiks hiaat op wat werkgevers eisen aan kennis en de competenties van mensen die worden afgeleverd van uni’s en hbo’s.’
Docenten zijn onder andere: Arko van Brakel (oprichter Euronet), Ruben Timmerman (oprichter Usarchy), Wijnand Jongen (directeur Thuiswinkel org), Dick Buschman (Achtung), Gertjan Delcliseur (directeur SearchResult) en Michiel van Riemsdijk (managing director Yourzine).
De partners: Emerce, ISBW Opleiding en Training, Thuiswinkel.org, Mediaplaza en Yourzine.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee