Overslaan en naar de inhoud gaan

NS en Kumpany maken vervolg op campagne die PR Award won

In de duurzaamheidscampagne reist een naaiatelier met gevonden voorwerpen door het land.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kumpany komt met een vervolg op de lost & found  van vorig jaar. Het bureau dat vorig jaar de won voor de NS-campagne, probeert het succes te evenaren met een nieuwe campagne rondom gevonden voorwerpen. Kumpany nam hiermee het advies van de jury ter harte dat vorig jaar al zei dat het &;een campagne is die gemakkelijk voor herhaling vatbaar is&;. 

related partner content for mobile comes here

Rariteitenkabinet 

In het reizende naaiatelier maken stylisten kleding van gevonden voorwerpen en kunnen bezoekers do it yourself-workshop volgen. Ook leest een verteller voor uit gevonden boeken en toont het rariteitenkabinet toont opvallende voorwerpen die ooit verloren zijn. Kunstenaar Job Reuten maakte voor dit project een kunstwerk van 1325 gebruikte wegwerpbekers.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in