Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken wil Amerikaanse feestjes pimpen

In de campagne #sparkmyparty kunnen Amerikanen een makeover voor hun feestje winnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als onderdeel van de wereldwijde campagne Spark your Holiday (aftrap 10 november)  is Heineken USA nu begonnen met de -campagne, gericht op de feestdagen deze maand.

related partner content for mobile comes here

De campagne trapte 3 december af in New York via sociale media.

Met het tweeten van de hashtag kunnen mensen een ‘party makeover’ winnen, compleet met een DJ, ballonnen, fotograaf en cadeaubonnen voor Uber om na het feest naar huis te kunnen.

Heineken werkt samen een lifestyle mediabedrijf om behalve in New York City feestjes op te pimpen in andere grote Amerikaanse steden.

Insteek van Heineken is de feestjes tijdens de feestdagen wat spannender te maken.

In deze campagne is mobiel key driver.

Volgens werd in de eerste 24 uur van de actie de hashtag ruim 300 keer getweet.

Spark Your Holiday (met de tv-spot Imagine) bestaat verder uit seizoensverpakking, promoties, en digital en social acties.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in