Heineken wil Amerikaanse feestjes pimpen
Als onderdeel van de wereldwijde campagne Spark your Holiday (aftrap 10 november) is Heineken USA nu begonnen met de #sparkmyparty-campagne, gericht op de feestdagen deze maand.
De campagne trapte 3 december af in New York via sociale media.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMet het tweeten van de hashtag #sparkmyparty kunnen mensen een ‘party makeover’ winnen, compleet met een DJ, ballonnen, fotograaf en cadeaubonnen voor Uber om na het feest naar huis te kunnen.
Heineken werkt samen een lifestyle mediabedrijf om behalve in New York City feestjes op te pimpen in andere grote Amerikaanse steden.
Insteek van Heineken is de feestjes tijdens de feestdagen wat spannender te maken.
In deze campagne is mobiel key driver.
Volgens DigiDay werd in de eerste 24 uur van de actie de hashtag ruim 300 keer getweet.
Spark Your Holiday (met de tv-spot Imagine) bestaat verder uit seizoensverpakking, promoties, en digital en social acties.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid