Durex komt met tweeledige commercial
De condoomfabrikant laat je smartphone vloeiend synchroniseren met de originele commercial voor een extra beleving.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Durex maakt daarbij optimaal gebruik van de moderne techniek, doordat je smartphone door de microfoon en de camera kan bepalen op welk punt in de commercial de extra video moet starten zodat de twee video's kunnen synchroniseren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Wanneer de bezorger in de commercial langs het flatgebouw loopt, zie je op je smartphone vanuit een ander perspectief dat de spanning in het flatgebouw hoog op loopt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is gemaakt door Havas Worldwide in opdracht voor het nieuwe product Durex 'Dual Experience'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid