Nieuwe vorm van adverteren
Via Marketingfacts kwam ik op het artikel op Engadgets, die experimenteren met wat ze noemen focus-ads. Hierbij kan net als bij artikelen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Via Marketingfacts kwam ik op het artikel op Engadgets, die experimenteren met wat ze noemen focus-ads. Hierbij kan net als bij artikelen op weblogs, ook op de advertenties worden gereageerd. Microsoft bijt het spits af met een advertentie voor Mediacenter waarop gereageerd kan worden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Marco Derksen van Marketingfacts meldt terecht dat adverteerders lef nodig hebben om mee te doen, daar ben ik het helemaal mee eens. De meest interactieve bedrijven kenmerken zich niet voor niks door een hoge lef-factor. Ik ben in iedergeval erg enthousiast en vind het tot nu toe een vorm van adverteren die het meest bij weblogs hoort.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid