Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe vorm van adverteren

Via Marketingfacts kwam ik op het artikel op Engadgets, die experimenteren met wat ze noemen focus-ads. Hierbij kan net als bij artikelen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via kwam ik op het artikel op , die experimenteren met wat ze noemen . Hierbij kan net als bij artikelen op weblogs, ook op de advertenties worden gereageerd. Microsoft bijt het spits af met een advertentie voor Mediacenter waarop gereageerd kan worden.

related partner content for mobile comes here

Marco Derksen van Marketingfacts meldt terecht dat adverteerders lef nodig hebben om mee te doen, daar ben ik het helemaal mee eens. De meest interactieve bedrijven kenmerken zich niet voor niks door een hoge lef-factor. Ik ben in iedergeval erg enthousiast en vind het tot nu toe een vorm van adverteren die het meest bij weblogs hoort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in